Monday, December 22, 2014

Ideje za poklone u zadnji čas

Pozdrav svima! Ako ste kao ja, i vi ste se u zadnji tren sjetili da trebate kupiti još par sitnih poklona za neke od prijatelja. Danas vam donosim par preporuka ako idete sutra u shopping u zadnji tren (kako i ja idem, ajme meni, svake godine isto, pa šta mi to treba, ozbiljno haha). 

Prva stvar koju želim spomenuti su ove knjige 'Ptice tu oko nas' i 'Ptice prirodnih staništa Hrvatske' (autor Zdravko Dolenec). Ne znam tko od vas voli ptice (ja ih obožavam), ali sve do nedavno nisam imala pojma kako se koja ptica zove. Znala sam ajde vrabac, kos, sova; ali to je to. Prije nekoliko godina počela sam ostavljati hranu za ptice u vrtu i iznenadila sam se koliko različitih vrsta živi samo u mojoj neposrednoj blizini. Zato sam i uzela ovu prvu knjigu, 'Ptice tu oko nas', kako bih saznala malo više o pticama koje vidim svaki dan. Knjige su super, prilagođene su našem području (vrste koje se nalaze kod nas), a sve je jednostavno objašnjeno. Sad već mogu bez problema raspoznati ptice oko sebe. Knjige preporučujem SVIMA, a posebno ljudima koji imaju djecu: trebali bi znati više o svijetu koji ih okružuje, zar ne? Bird lovers unite! hehe Postoje još dvije knjige iz ovog serijala koje još nisam pokupila, ali možda me iznenade pod borom (hint hint). Cijena im je oko 90kn, ali ova prva je bila nedavno snižena na 65kn. Isplati se. 

Osim knjiga, zadnji dan uglavnom kupujem sitne poklone koje ubacujem 'u čarape'. Od proizvoda koji su spomenuti na blogu, ove preporučujem kao poklon za frendice/supatnice koje isto vole šminku:

Catrice Velvet Matt sjenila za oči, posebno 'Al Burgundy', OVDJE
Catrice Absolute Matt paleta sjenila, OVDJE
Maybelline rumenilo, no.501, ova nijansa svima dobro stoji, OVDJE
H&M mini kabuki kist, moj ovogodišnji favorit, OVDJE
H&M nakit, tako je sladak, OVDJE
Nikako ne možete pogriješiti niti sa LOOK by Bipa kistovima za šminku ili sa Body&Soul kistovima koje možete pronaći u Mulleru (super cijena, sjajna kvaliteta, a izdržljivi su).
Uglavnom, ako i vi idete sutra u last-minute shopping, onda se vidimo u gradu hehe.


Pozdrav, Jelena

4 comments:

  1. Ne bih se bunila da dobijem neku od ove dve knjige :D Jako lep poklon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno su super, drago mi je što sada znam prepoznati koja je koja ptica ;)

      Delete
  2. I love your blog, so have nominated you for my Liebster Award, look at my blog for my questions http://lifeofbecca.weebly.com/blog/liebster-award -Becca x

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks a lot for the nomination ;) glad you enjoy the blog ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...